Conversie optimalisatie
Jouw website lijkt in eerste instantie in orde. Jouw positie binnen Google is goed, je wordt gevonden én ontvangt websiteverkeer. Toch blijven conversies uit. Bezoekers verlaten jouw website of webshop voordat ze een aanvraag of aankoop doen. In dat geval is het tijd voor conversie optimalisatie door online marketing bureau Six Seasons.
Als full-service webdesign bureau bieden wij de volgende diensten aan
- Nieuwe website
- Nieuwe webshop
- Conversie optimalisatie
Samenwerken met six seasons
Wat is conversie optimalisatie?
Conversie optimalisatie heeft alles te maken met rendement. Je wilt immers het maximale uit jouw bezoekers kunnen halen. Dat betekent dat je graag wilt dat ze acties uitvoeren die succesvol zijn voor jouw bedrijf. Dat kan het downloaden van een brochure zijn, maar ook het aanvragen van een prijsopgave, het doorklikken naar andere pagina’s of het doen van een aankoop.
- A/B testen
- UI & UX webdesign
- Web analytics
Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn conversie percentage omhoog gaat?
Het conversie percentage moet dus omhoog. Dat doen we door jouw website grondig te verzamelen, analyseren en evalueren. We verzamelen de data van jouw webstatistieken en voeren een analyse uit. We verzamelen inzichten om de verbeterpunten in kaart te kunnen brengen en categoriseren deze. Welke acties hebben prioriteit en welke zijn het beste voor jouw website? Het gehele proces wordt tevens uitvoerig getest en geëvalueerd.
Hoelang duurt een conversie optimalisatie traject?
Een conversie optimalisatie proces heeft tijd nodig. Natuurlijk hebben we wel direct een ruw inzicht, maar deze heeft finetuning nodig. Hoe lang het gehele proces in beslag neemt is afhankelijk van de beschikbare data én jouw specifieke wensen. Een rapport uitgeven neemt als vanzelfsprekend minder tijd in beslag dan het doorvoeren van verbeteringen en optimalisaties voor meer conversies.
Hoevaak hebben we contact?
Binnen het team van Six Seasons hebben we persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. Zo weten we precies wat jouw verwachtingen zijn én kunnen we inspringen op de kleinste details. Daarom vindt er regelmatig een contactmoment plaats. Bijvoorbeeld voor het bespreken van de voortgang en het kenbaar maken van wijzigingen of aanpassingen. Natuurlijk voorzien we je ook een inzichtelijk rapport.